Bolbro Badminton - Odenses bedste klub!

OBS: DENNE SIDE OPDATERES IKKE - VI HENVISER TIL VORES NYE HJEMMESIDE - KLIK HER

Velkommen til badminton i Bolbro - eller som vi også kaldes "BolBronx". Vi er Odenses bedste badminton klub. Selv om vi er placeret i Odense Vest, så kommer vores spillere fra hele Odense. Vores haller ligger tæt på ringvejen, så det er nemt at komme til hallerne, uanset hvor du kommer fra i Odense.
Vi er en aktiv badminton klub, hvor vores 1.-hold spiller i Danmarksserien og 2.-holdet spiller i Serie 1 i denne sæson. Derudover har vi også diverse hold i DGI.

Vi kan love dig, at vi vil gøre alt for, at du får en god oplevelse ved at spille i klubben.
Vores udgangspunkt er, at vi skal have et godt socialt samvær, og at der både skal være plads til bredden, eliten og motionsspilleren.
Det skal være sjovt at spille badminton - og det er det i Bolbro! Sammen må vi også meget gerne skabe nogle gode resultater. Derfor kan vi tilbyde dig en meget engageret kreds af gode ungdoms- & seniortrænere.
Klik dig videre ind på vores hjemmeside og se hvad vi kan tilbyde. Eller kom og kig forbi og få en evt. prøvetræning, vi er altid glade for nye spillere. Vi har plads til nye spillere på vores ungdomshold, både nybegyndere og øvede. Også i seniorafdelingen har vi plads til dig og vi vil glæde os til at tage imod holdturneringsspillere på flere niveauer og motionister, der mangler en bane at spille på.

Under menupunktet 'Klubben'
  • Vælg Ungdom i menuen hvis du vil læse mere om Bolbro Badmintons ungdomsafdeling. Du er altid velkommen til at tage dit barn med forbi til en uforpligtende træning.
  • Vælg Seniorer i menuen hvis du vil læse mere om Bolbro Badmintons seniorafdeling. Dette er for dig der tidligere har spillet badminton eller som stadig spiller og har niveau til at spille Danmarksserie, Serie 1 eller DGI hold. Du er velkommen til at komme forbi til en uforpligtende træning!
  • Vælg Motionisthold i menuen hvis du vil læse nye om Bolbro Badmintons nye Motionisthold. Dette er et hold for dig som kun har spillet lidt badminton tidligere eller måske har holdt en lang pause og gerne vil igang med at spille uforpligtende igen, udvikle dig og indgå i et fedt sammenhold.
Ønsker du at tilmelde dig et hold skal du først oprette en bruger. Find en guide til dette ved at vælge "Hjælp til oprettelse af profil på klubmodul i 'Nyheder' under menupunktet 'Klubben'.

Spørgsmål vedrørende indmelding og udmelding kontakt kassér Lisa Baungaard på lisabaungaard@gmail.com
Spørgsmål og information vedrørende baneleje kontakt Bolbro GIF direkte på mail@bolbrogif.dk

Vi glæder os til at se dig!

Hopsmash og fjerhilsner fra
Bolbro GIF Badminton